St. Patrick's Day

Bejegyezte: Willy Wonka , 2012. március 29., csütörtök 19:59


Tulúúúúúz, látod kellett volna mi ment itt a neved napján J Nagyon megadtuk ám a módját! Az egész crew mess fel volt díszítve lóherékkel, koboldokkal, az asztalokon zöld terítő, a kaja soron rengetek kaja, középen egy zöld fénnyel kivilágított óriási lóhere alakú jégszobor, meg egy hatalmas ír zászlót ábrázoló torta, ami belül teljesen zöld volt. (A vendégeknek a szokásos kék alumínium üveges Bud Light helyett, zöld lóheréset adtuk.) Este volt nagy buli. Annyira készültem rá már napok óta, de nem mehettem a betegségem miatt L Pedig zöldbe kellett öltözni, ami nekem amúgy is nagyon megy… meg különben is… nagy buli… pláne Patrikos! Cccc… Na mindegy, amint látjátok, túléltem.
Azóta eltelt két hét, a hangom bár visszajött, de egyfolytában köhögök, fújom az orrom és kötőhártya gyulladásom van. Na meg megint elestem a lépcsőn… de most nem olyan durván, mint múltkor, azt nehéz lesz űberelni, most csak egy púp nőtt a sípcsontomra, meg kicsit lejött a bőr. A köhögéssel és az orrfújással nem tudok mit kezdeni, a szememre viszont kaptam valami nagyon erős cseppet, mert minden reggel összetapadt vérvörös szemekkel ébredek, aztán csak cseppentek egyet-egyet és esküszöm fél perc alatt, mintha mi sem történt volna, a szemeim gyönyörűbbek, mint valaha :D Azért mondom ezt, mert itt a srácoknak van egy ilyen körübelülre betanult csajozós dumájuk, szóval már a könyökömön jön ki az, hogy mennyire gyönyörűek a szemeim, stb :D És azért tudom, hogy ez betanult szöveg, mert ha közbevágok a nagyon „eredeti és spontán” mondanivalójukba, egyből összezavarodnak és elvesztik a fonalat :D Na jó, azért tisztelet a kivételnek!
Az elmúlt két hétben, két nagyon ritka és különleges dolog is történt. Az első pont Szent Patrik napon, este 19:40 körül elhajóztunk az egyik kishúgunk a Disney Magic mellett! Mindenki, aki ráért ment fel a deck 14-re, hogy megnézze, lefotózza. Én ugye nagyon ráértem, szóval ott voltam és láttam J Nagyon aranyos kis hajó, a mi Dream-ünkhöz képest J Na de, ami ennél is szuperebb, sőt hatalmas szenzáció volt tegnap, az az, hogy a Disney Fantasy elindult első útjára… és a helyzet úgy hozta, hogy mindkét hajón tegnap este volt a Pirate’s Night… persze ugyanabban az időpontban. Ez még semmi, de a helyzet úgy hozta, hogy tegnap elmentünk egymás mellet. Ez már valami, de ami a lényeg!!!! TáTttáRáRáááá…….. Pont akkor mentünk el egymás mellett…. a Disney Dream és a vadonat új Disney Fantasy…. mikor mindketten egyszerre lőttük fel a szuper, fantasztikus, mindent vivő, bámulatos, csodálatos tüzijátékunkat!!!!

!!!!!  Ezazzzzzzzz  !!!!

Annyira jó volt, hogy el se hiszitek, mindenki tűkön ülve várta a fél 11-et, és szerintem egy ember sem dolgozott a hajón, mikor elkezdődött végre a csoda J Otthagytunk csapot papot, üresen a bárt, és rohantunk megnézi ezt az egyszeri, gyönyörű alkalmat. Utána mindenki olyan jókedvűen, feltöltődve ment vissza dolgozni, szerintem mindenkit átjárt valami varázslatos hangulat J

1 Response to "St. Patrick's Day"

anyabanya Says:

Cicus! Ez tényleg nagyon szép lehetett.Nagyon tudhatnak a pirotechníkusok .puszi

Megjegyzés küldése