Veronika, Welcome Home!

Bejegyezte: Willy Wonka , 2012. október 10., szerda 3:09


Isten hozott itthon” - hallani mindenfelől... Olyan kedvesek, ugye? :)
De ami még ennél is kedvesebb, sőt hízelgőbb, sőt meglepőbb, sőt hihetetlenebb, sőt szem-kiguvadós-száj-tátvamaradósabb volt, az az, hogy a legutóbbi embarkation day-en (amikor felszállnak az új vendégek a hajóra és ellepik a deck-et, hogy végigtombolják a Sailaway Party-t), állok egy tálca koktéllal a kezembe és épp cserkészem be a gyanútlan áldozatokat, hogy vegyenek egy nagyon dekoratív lötyit 10 dollárért, hallom, hogy messziről a nevemet kiabálják. Aztán látom, hogy egy család integetve jön felém. Én mosolygok, mint aki tudja miről van szó, ezek meg: ugye emlékszel ránk? Itt voltunk márciusban, és te szolgáltál ki minket. Én meg: jaaaaa, peeeerszeeeee hogy emléééékszem. Milyen jóóóóó újra látni titeket!!! (Újra???? Fene azt a szörnyű arcmemóriámat!!!) Na ők szerencsére siettek a partyra, szóval: „Pá, majd később találkozunk”... Legalább lesz időm kitalálni, hogy kik is lehetnek ezek a lelkes idegenek. Nade még így is elmondhatatlanul jó érzés volt ez az egész, hogy ekkora hatással voltam a vendégeimre, hogy így fél évvel később is messziről felismernek a tömegben és egyből a nevemen szólítanak. Aztán 2 nappal később folytatódott a történet... Megyek ki Castaway Cay-re dolgozni, mikor odaérek a báromhoz, már így fogad az egyik srác: Veronika, a parton van egy család, téged keresnek, rólad áradoznak, hogy te milyen jó vagy :D Na már tényleg tök kíváncsi voltam, indultam is vadászni és vártam, hogy mikor botlok beléjük, vagy most mi lesz, mert én ugyan fel nem ismerem őket. És akkor megint: ,,Veronika, Veronika”, és integetnek, hogy menjek oda. És akkor, ott, mikor megpillantottam őket fürdőruhába, végre beugrott! Írtam is róluk a blogban, hogy volt egy nagyon kedves vendégem aki kifejezetten megkért, hogy mindig menjek oda hozzájuk, és csak tőlem rendelt. Na most se volt ez másképp. A családfő bemutatott a barátainak, és egyből elkérte a telefonszámomat, hogy majd ő hív, mikor szüksége van valamire :DDD Hát nem fantasztikus? Milyen taláékony! Milyen okos ötlet! Milyen lényegre törő! Milyen hatékony! (Namert ugye ilyen lehetőség nincsen, vagyis eddig senki sem gondolt rá, a vendégek általában nem is tudják, hogy nekünk van telefonunk.) Nade végül is így mindenki csak jól járt, neki volt külön személyzete, nekem meg volt fix vendégem. Szóval így lettek ők az én VIP vendégeim, és mindenki boldog volt, a munkatársaim meg csak lestek mikor épp a bárnál csörrent meg a telefonom, én meg: ,,Akkor a szokásosat? Kettőt? Persze, máris viszem! Én is szeretlek titeket!” :D Nagyon menő voltam!! Aztán megbeszéltük, hogy még este majd meglátogatnak a báromban a hajón, jöttek is, ittak egy „szokásosat”, adtak jó sok borravalót és búcsúzásképpen mondták, hogy: „akkor majd találkozunk” :)) Ennyi! Jó, mi?

Na, szóval már két hete itt vagyok. A repülő út jó volt. Bár kétszer kellett átszállnom, legalább nem kellett nagyon sokat várakoznom a csatlakozásokra. És végre volt tv azon a gépen, amivel átrepültünk az óceán felett. Mármint olyan, hogy mindenkinek saját kis tv az előtte lévő szék hátulján, szóval azt nézel amit akarsz. Amikor először jártam Amerikában 2 évvel ezelőtt, akkor volt ez a tv-s dolog, szóval azt hittem, hogy ez így normális, ha az embernek 9 órát kell egyhuzamban végigrepülnie. Aztán nagyot csalódtam, hogy ez bizony csak véletlen történt akkor, szóval azóta volt egy pár irtó unalmas 9 órás utam, de most végre volt mivel elütni az időt. Meg is néztem egy repülőgép katasztrófás filmet, aztán a Titanocot... szóval felkészültem minden eshetőségre lelkiekben... ha netán nem úgy sülnének el a dolgok... :) Aztán az Orlandói reptérről már egy pár Disneys dolgozóval mentem tovább taxival a hotelbe, mert ugye egy éjszakát ott kell tölteni és másnap reggel jön értünk a Disney busz, összeszed mindenkit és kora reggel érkezünk majd szépen együtt a hajóra. Apropó reptér... nálunk Magyarországon ugye tök megszokott hogy az emberek 90%-a befóliáztatja a bőröndjét és úgy adja fel. Hát én is úgy adtam fel... Namármost ez Amerikában olyannyira nem megszokott dolog, hogy mikor vártam a bőröndömre, azelőtt a hosszú futószalag előtt, kb 200 másik emberrel együtt, még fel se tűnt, hogy egyetlen bőrönd sincs befóliázva, de egyszercsak nagy nevetésre lettem figyelmes meg, hogy a kisgyerekek mutogatnak a futószalagon lévő irtó vicces valamire, hát én is odanéztem, mi ilyen mulatságos, és gondolhatjátok, hogy mi volt az! Hát az én becsomagolt bőröndöm. Olyan nagy „sikere” volt, hogy komolyan elgondolkoztam, hogy megvárom, míg kiürül a reptér, hagyom az extra népszerű bőröndömet, hagy menjen még 60-70 kört, és majd az éj leple alatt leveszem a futószalagról és gyorsan elrohanok vele. De annyira fáradt voltam, meg nem akartam egyedül se menni a hotelbe, úgyhogy erőt vettem magamon, összeszorítottam a fogaimat és nem törődve a rám tapadó tekintetekkel csak szépen leemeltem a bőröndöm és mintha mi sem történt volna, mondtam a többieknek, hogy mehetünk.... És ez még nem minden! A bőröndöm már otthon romokban hevert, és fóliázás ide vagy oda, sikerült ezeknek a reptéri dolgozóknak még letörni róla ezt-azt, és azóta is amerre csak megyek vele, hagyom el magam mögött a kis morzsáimat, hogy majd később hazataláljak. Na de térjünk vissza a hotelhez, ami persze Hilton volt... Mickey Mouse jól tartja a dolgozóit... az étteremben azt vacsorázol amit csak akarsz, aztán alvás az óriási kényelmes ágyban, az óriási gyönyörű szobában. Másnap kora reggel érkeztünk a hajóra, volt egy kis eligazítás, megkaptuk a szobáinkat, felvettük a munkaruháinkat, aztán egy kis pihi, én meg délután 4-kor kezdtem dolgozni. Pont új rotation kezdődött, úgyhogy 2 hét a deck-ken. Húúúú írtózatosan meleg és párás az idő mostanság. Én, aki még a szaunában sem tudok produkálni egy csepp izzadságot sem, itt ha kimegyek dolgozni, 10 percen belül még a lábszáramon is folyik a víz. Én, aki máskor örülök, ha egy nap alatt magamba erőltetek fél liter folyadékot, most pár óra alatt elpusztítok 2 liter vizet a deck-ken. Szóval durva. Arról hogy a hajam valahogy kinézzen, már lemondtam. Hiába vasalom ki, csinálom meg szépen, 2 perc kint, és úgy néz ki a fejem mint egy szétcincált vattacukor.
Amúgy jó újra itt lenni. Gyorsan telnek a napok, mert megint 3-4 napos utakat csinálunk, amiket mindenki jobban szeret. Főleg mi a bárban, mert ugye ezek az utak olcsóbbak, tehát a vendégeknek több pénzük marad italozni a hajón, szóval nekünk is több a fizetésünk. Meg jó újra látni a többieket, bár nagyon sok az új ember, ők is nagyon kedvesek.
Ja és nagyon sokat tanultam az előző szerződésemből, főleg, hogy menyire kell takarékoskodni az energiámmal, ne használjam el az egészet az elején. Szóval most csak dolgozom és alszom, semmi kilengés. Novemberig :) Na persze az előző szerződésem első fele felejthetetlen volt és nem csinálnám vissza semmi pénzért, aludni nem sokat aludtam, viszont annyit „éltem” 3 hónap alatt, mint az előtte lévő 5 évben összesen. Irigylésre méltó időszak volt. Életem legkalandosabb időszaka :)

1 Response to "Veronika, Welcome Home!"

Oláh Anikó Says:

Ismét remek volt olvasni, csak kár, hogy az irodában tettem, és hangosan nem röhöghettem! Gratula!! :-) Csak írj, és tapasztalj!

Megjegyzés küldése