Mindenféle

Bejegyezte: Willy Wonka , 2013. január 11., péntek 22:00


Elért minket a karácsonyi hangulat. Minden gyönyörűen fel van díszítve a hajón, óriási karácsonyfa áll az Átriumban, karácsonyi zenék szólnak mindenütt, karácsonyi specialitások kaphatóak a bárokban és mindenféle karácsonyi programjaink vannak. Még Castaway Cayen is van egy kb 4 emelet magas karácsonyfánk, meg szán, meg „hóember”... minden ami kell... még szállingózó havat is imitálunk buborékfújással. Ja és van egy életnagyságú mézeskalács házunk, ami igazi mézeskalácsból van. Tudom, mert olyan szerencsés vagyok, hogy amikor az ilyen szuper jó dolgok készülnek a cukrász helységben, mindig valahogy arra visz az utam. És olyankor csak ámulok és bámulok, hogy az ott dolgozók miket készítenek, mindig mondom is nekik, hogy én eltévesztettem az irányt, és inkább itt akarok dolgozni velük, a bár helyett :) Húsvétkor is pont arra jártam, mikor egy 2 méter magas csokitojás kastélyt készítettek, meg most Haloweenkor is mikor életnagyságú kriptát, benne csontvázzal, ami éppen mászott kifelé.... Elképesztő... én mondom, elképesztő!
Amúgy a Haloween nagyon nagyon jó volt. A vendégek ezt is irtó komolyan vették, mint minden mulatságot, és szinte egytől egyig mindenki hozott otthonról kosztümöt és be voltak öltözve és úgy járkáltak mindenfelé a hajón egész nap. Nekünk dolgozóknak is volt egy nagy Haloween partynk, be lehetett öltözni, vagy nem, vagy amit akarsz.... Abban az időben pont volt két nagyon kedves vendégem, két néni, akik minden nap meglátogattak és egy csomót beszélgettünk, és ők kérdezték is aznap, hogy mit fogok viselni a partyn, én meg mondtam, hogy nálunk ez nem szokás otthon, és nem is számítottam rá, ezért nem volt alkalmam készülni semmivel, úgyhogy nem öltözök be semminek. Na és ebből is látszik, hogy nekik mennyire fontos a Haloween, szerintem annyira megsajnáltak, hogy nincs kosztümöm, hogy elbúcsúztak aznapra, és titokban elmentek nekem vásárolni kosztümöt és később visszajöttek a báromba és megleptek az ajándékukkal :) Hát nem tök édesek??? Szóval olyan jóba lettünk, hogy mikor elbúcsúztunk, mondták, hogy most már családtag vagyok náluk, és bármire szükségem van, csak üzenjek nekik és ők máris küldenek nekem csomagot, vagy akár idejönnek a kikötőbe mikor itt van a hajó és odaadják, ami csak kell :)
Olyan jó ilyen emberekkel találkozni. Rengeteg jó tapasztalatom van a vendégekkel. Vannak ilyen „komolyabb” sztorik, de van olyan is amikor csak 2-3 percet beszélek valakivel, de az olyan jól sikerül, hogy feldobja az egész napomat. Múltkor pl az történt, hogy volt egy vendégem, aki kért tőlem egy Bacardit szódával és egy korty kólával, és mondta, hogy ezt úgy hívják, hogy Hudson (Nem tudom, hol hívják úgy, vagy ki hívja úgy rajta kívül, de oké. Hudson...). Onnantól kezdve minden nap, mikor jött, kérdezte, hogy ,,Na, Miss Veronika, emlékszel még, hogyan kell készíteni a Hudson-t?”. És akkor én mindig adtam neki a szokásos Hudson-ját. Szóval ez úgy megmaradt a fejemben, hogy kb egy hét múlva odajött hozzám egy pasi, és kért tőlem egy Bacardit szódával és egy korty kólával... Én meg egyből rávágtam, hogy ,,Egy Hudson-t, Sir?”. A pasinak kiguvadtak a szemei a meglepetéstől, és úgy kérdezte, hogy ezt meg honnan tudom. Én meg mondtam, hogy miért, nem Hudson-nak hívják? De de de, de ezt én honnan tudom???? Ezt senki nem tudja. Ez az ő családi koktéljuk. És megmutatta a szobakártyáját, amin ugye rajta van a neve.... és tényleg, az volt a vezetékneve, hogy Hudson :D Aztán visszament a családjához és látom, hogy nagy lelkesen magyaráz nekik, azok meg nyújtogatják a nyakukat felém, hogy lássák, ki ez a titokzatos személy, aki kiszimatolta az ősi családi receptjüket. Először nem is hitték el, azt hitték, hogy a pasi csak ugratja őket, az meg magából kikelve: ,,Nem viccelek, komolyan mondom!! Tudta! Tudta! Ő mondta, hogy akkor egy Hudson-t?” És akkor én is megerősítettem a sztorit, hogy így történt, igen, én vagyok a titokzatos Hudson szakértő. Na ezek után mindegyik kért tőlem egy Hudsont, megszorongatták a kezemet, vállon veregettek, hogy milyen remek munkát végzek, és üdvözöltek a családjukban :)
Amúgy ez a kis vicces sztori a Concierge Lounge-ban történt, ahol két hetet voltam és nagyon élveztem, mert ez picit más mint az összes többi bár. Szóval a 11. és 12. emeleten lévő kabinok Concierge kabinok... nagyobbak, szebbek és drágábbak, mint egy átlagos kabin. Ide jönnek azok a vendégek, akik sok sok pénzt fizetnek azért, hogy még különlegesebb ellátásban részesüljenek, így lesznek ők a Concierge vendégek. Nekik van itt ez a közös hall, ahol mindig van kaja-pia, itt van a Concierge csapat, akik teljesítik minden óhajukat-sóhajukat, és itt vagyok én, aki készítem és felszolgálom az alkoholos italokat. Ez nem egy rendes nagy bár ezer -féle alkohollal meg mindennel felszerelve, csak egy pici bárpult a hall közepén, egyszerű kevert italokkal. Kevés vendég van, de ők ugye minden nap betérnek ide legalább egyszer, és én vagyok itt nekik mindig, szóval az egész nagyon meghitt, családias, személyre szabott. Ezek a Concierge vendégek általában nem gazdagabbak vagy előkelőbbek a többi vendégnél, csak valamiért előnyben részesítik ezt a fajta ellátást, és úgy gondolják, hogy megéri érte többet fizetni. De ha már itt vannak, akkor azért eljátszák ezt a „nagyon előkelő vagyok” szerepet, úgyhogy mindig extra kedvesen bántak velem, türelmesek voltak, olyan szépen, nyugodtan, halkan beszéltek, és Miss Veronikának szólítottak, amit imádtam. Nem mintha a többi vendég durva lenne vagy udvariatlan, de ezek nagyon ott voltak a toppon. Nameg az egyenruha... fekete nadrág, fehér ing, fekete nyakkendő és fekete mellény.... szóval elég jól néz ki. És akkor itt jön a képbe, hogy még mindig igen jól tartom magam, és simán elhiszi rólam mindenki, hogy 17 éves vagyok, szóval extra cukin néztem ki, mikor ilyen elegánsban adtam elő, és akkor még néha meg is kellett kérnem egy-egy vendéget, hogy segítsenek már a magasabb polcról levenni valamit, mert én nem érem el, akkor aztán igazán elolvadtak :D
Amúgy tényleg még mindig téma ez a hogy kerülök én ide ilyen fiatalon? Korengedmény vagy mi? Meg hogy mekkora a lábam, hol lehet ilyen cuki cipőt venni? :D
Ami viszont kezd kicsit elszomorítani, hogy egy csomóan kérdezik, hogy mi baja a bőrömnek, miért vannak rajta ilyen pöttyök. Én meg, hogy azok szeplők. Tök normálisak. És ráadásul szépek. Ők meg meg vannak lepődve, furcsának tartják. Oké igazából nem vagyok letörve, mert egész életemben csak azt hallottam, hogy milyen szépek a szeplőim, aztán meg, hogy milyen szexik a szeplőim, úgyhogy pár hülye nem fogja elvenni a kedvemet, de azért NA, ÁLLJON MÁR MEG A MENET!!
Még búcsúzóul egy sztori... A Pinkben, a pezsgő bárban dolgoztam, és azt már biztos mondtam, hogy ez tényleg nagyon szép és különleges hely. Tele van mindenféle megragadó dologgal, amiket a vendégek meg akarnak fogni, le akarnak fényképezni, haza akarják őket vinni, stb... És tényleg egy csomószor megkérdezik, hogy ezt-azt meg lehet-e venni, én meg ilyenkor szoktam nekik viccesen mondani, hogy hát sajnos nem lehet őket megvenni, de mikor távoznak, akkor én majd becsukom a szemem egy percre, ők meg vihetnek amit akarnak.... „én nem láttam semmit” :) Ezen mindig jót nevetnek, senki sem szokta komolyan venni... Nade egyszer csak jött ez a néni, volt vagy 100 éves, és teljesen odavolt a menüért (gondolhatjátok, hogy ez nem csak egy sima menü, hanem nagy, rózsaszín, kemény fedeles, kinyitható, a híres elefánttal rajta, meg versikével benne, szóval nagyon extra). És akkor kérdezte tőlem, hogy ezt meg lehet-e venni, én meg mondtam neki, hogy sajnos nem. Nagyon le volt törve szegény, úgyhogy elsütöttem neki a jól bevált viccemet, ő meg a nyakamba ugrott, hogy köszöni szépen, és széppé tettem a napját, és mennyire boldog, és rögtön el is újságolta a családjának, akik elismerően bólogattak felém, hogy mennyire rendes vagyok. Ó-ó, na most ebből hogy mászok ki? Sehogy. Ha egy ilyen idős nénivel közlöm a rossz hírt, még a végén miattam kap szívrohamot. Szóval csendben maradtam, és imádkoztam, hogy senki ne lássa meg őt távozni a menüvel a hóna alatt, mert akkor egyből lekapcsolják, ő meg rámveri a balhét, és akkor mindenkinek csak baja lesz belőle. Én magyarázkodhatok, ő szívrohamot kap, a család velem fizetteti ki a temetést, óóójajjjj. Nade szerencsére ő olyan magabiztosan vonult ki a bárból, kezében az új kedvencével, hogy senkinek nem tűnt fel a dolog. Úgyhogy megúsztam. De azóta sose sütöm el ezt a poént :)

0 Response to "Mindenféle"

Megjegyzés küldése