Az előkészületekről röviden, tömören

Bejegyezte: Willy Wonka , 2012. január 19., csütörtök 0:29


Elég sokat kellet várni és készülni erre az egészre… Azt ugye mindenki tudja, hogy a Costa-ban dolgoztam több mint két évet, mint Barista. Viszont a hajón a „Beverage Server” pozíciót pályáztam meg, amihez egyáltalán nem elég a kávés tudás. Ezért gyorsan elvégeztem egy Bartender tanfolyamot, és utána kb. fél évet dolgoztam egy bárban. Így már volt elég tapasztalatom ahhoz, hogy bátran jelentkezzek, hisz a dolog nagy részét úgyis itt fogom megtanulni.
Mikor megtudtam, hogy mikor lesz a Disney interjú, elküldtem a jelentkezésemet az otthoni közvetítőirodának. Voltam egy elő interjún, majd egy rendes nagy interjún, ahol a Disney-től érkezett emberek interjúztattak. Pár nap múlva értesítettek, hogy felvettek (juhú!), aztán pár hét múlva az indulás időpontját is kitűzték és egy csomó elintézni valót adtak.
El kellett mennem egy speciális (speciálisan drága) orvoshoz, aki alaposan megvizsgált, hogy egészséges vagyok-e, kaptam mindenféle védőoltást és vért is vettek tőlem. El kellett mennem az Amerikai nagykövetségre vízumot csináltatni (ehhez persze speciális fotóshoz kellett menni), és meg kellett vennem a repülőjegyemet (az első oda utat általában a dolgozó fizeti magának). Ezeken kívül még egy csomó apróságot intéztem, de az most nem fontos. A lényeg, hogy már itt vagyok J

1 Response to "Az előkészületekről röviden, tömören"

anyabanya Says:

Vérvétel egyedül. Gratula!

Megjegyzés küldése