Orlando, Disney Land

Bejegyezte: Willy Wonka , 2012. január 19., csütörtök 0:38

Három egész napot töltöttünk Disney Land-ben. Azért mondom, hogy Disey Land-ben, mert kiderült számomra, hogy ez nem csak egy nagy vidámpark. Disney Land Orlandónak egy óriási részét beteríti. Vannak benne hotelek és „vidámparkok”, és ezek között rendesen országutak, nagy füves területek, tavak, a Disney Egyetem (oda mentünk minden nap tanulni), stb. És ezen az óriási területen nagyon sok Disney busz jár (ingyen), amikkel elmehetsz egyik parkból a másikba, egyik hotelből a másikba, és össze vissza.
Szóval a három nap alatt, minden nap voltak tréningjeink, de késő délután azt csinálhattunk, amit akartunk… szóval ilyekor mentünk a Disney parkokba (ja mert kaptunk ajándékba névre szóló kártyát, amivel ingyen léphetünk be bármelyik parkba a világon). Első nap Disney tradíciós tréning volt… Disney történelem, Disney értékek, elvárások, sztenderdek, stb. Ennek 5-kor lett vége (mikor itthon már este 11 volt), szóval nagyon álmos voltam, ezért aznap nem mentem sehova, csak aludni. A szobatársam ugye svéd, ugyanabból az időzónából érkeztünk, szóval neki is csak bemászni az ágyba volt ereje.
Amúgy nagyon szép hotelben voltunk. Egy nagy füves, pálmafás területen sok épület (minden épületben sok szoba), medence, külön épület az ebédlőnek, ajándékbolt, stb… a kajáért nem kellett fizetnünk, csak lehúzták a szobakártyánkat (ezeket a Disney fizette nekünk). De ez a terület is olyan nagy és tágas volt, hogy egy csomó mókus rohangált ott mindig, egyszer egy nyuszit is láttam, és egyszer a hotel területén kívül, az autópálya mellett valami őz félét is J Ja és itt Disney Land-ben minden gyönyörű… a fű, a fák, az utak, a táblák, a buszok… minden! Na meg persze minden Disney-s, de ezt mondanom sem kell.
A második nap ilyen higiéniai tréningünk volt, szerencsére csak délig tartott. Így délután el tudtunk menni két parkba is, először a Hollywood Studio-ba, aztán az Epcot-ba. Az első fantasztikus volt, egy ilyen kis megépített városkába léptünk be, ahol minden ház egy-egy ajándék bolt, vagy büfé volt, és persze voltak mindenféle játékok, amikre fel lehetett ülni, meg más szórakozási lehetőségek. Voltunk egy „elhagyatott hotelben” (Ez egy olyasmi játék volt amibe beülsz, és hirtelen felemel nagyon magasra, aztán hirtelen lezuhan, aztán megint fel, megint le… csak az egésznek volt egy ilyen rémhistóriás története, hogy réges régen volt egy hotel és pont beszállt pár ember a liftbe, kint meg vihar volt, és mikor elindult a lift, pont belecsapott az épületbe a villám, és kísérteties módon az emberek a liftből eltűntek, de azóta is itt kísértenek a hotelben, a liftet pedig lezárták, a hotel pedig azóta elhagyatottan áll… de mi most bemehetünk…. ha merünk!! Ja, mert senki se tudta, hogy milyen játék ez, nem tudtuk mire számítsunk. Bementünk a liftbe, voltak bent ülések, becsatoltuk magunkat, és kezdőtött a buli. Eszméletlen volt!!!!!!!!! Olyan gyorsan ment fel meg le, és olyan magasra!!! Mindenki üvöltött, nagyon jó volt :D), részt vettünk egy „Aeronsmith koncerten” (Ez egy nagyon jó hullámvasút volt, koncertes témával. Miközben száguldottunk valami nagyon pörgős Aeronsmith szám üvöltött, eszméletlen volt!!!), néztünk 3D-s Muppet-es mozit, meg beültünk egy ilyen Star Wars-os járműbe, amit az Aranyember vezetett a Centrifuga segítségével, de nem nagyon ment nekik, így lezuhantunk, meg nekimentünk mindennek, és ez is 3D-ben ment, meg egy ilyen szimulátorban ültünk, szóval írtó jó volt!! Meg ugye csak így sétálgatni ebben a kis álomvilágban, már magában végtelenül szórakoztató. Aztán láttuk, hogy minden ember leül a sétálóút két szélére, de tényleg mindenki. Így mi is odamentünk, vártuk, hogy mi lesz. És akkor egyszer csak elkezdődött az utcabál!!! Fantasztikus show-t csináltak. Ment a zene, folyamatosan jöttek az ismert mesefigurák, táncoltak, énekelték a számokat, odamentek az emberekhez pacsizni, megölelték a kisgyerekeket, és így mentek keresztül az egész parkon. Tényleg eszméletlen volt!! Ezután átmentünk a következő parkba, de itt már sötét volt, hideg, és nagyon fáradt voltam, úgyhogy annyira nem kötött le. De azért itt is felültünk egy jó játékra, ez is hullámvasút volt, de tesztvezetésnek álcázva. Beültünk ilyen kis autókba és végigmentünk egy pályán, mint a rendes tesztautók. Bementünk hideg kamrába, meleg kamrába, volt fékteszt, gyorsulás, minden… szipi-szupi volt!! Ja igen, és ezeknél a játékoknál, amikről meséltem, kígyózó sorokat kellett végigállnunk, de nem unatkoztunk, mert ezért van mindegyiknek valamilyen témája, története… hogy amíg sorban állsz, ne unatkozz. (A hotelnél rendesen meg volt építve a hotel, és ezért lehetett nézelődni a sok félelmetes, elhagyatott, kísérteties dolog között. Az Aerosmith-nél egy stúdiófelvételt néztünk sorban állás közben, de úgy volt megcsinálva, mintha ott lennénk a stúdió üvegfalának a másik oldalán. A tesztvezetésen pedig sorban állás közben egy csomó autó és autóalkatrész mellett mentünk el, és mindegyiknél le volt írva, hogy mit, hogyan, és miért tesztelnek.)
Harmadik nap biztonsági tréning volt, ami pont jó téma volt aznapra, mert reggel már mindenki arról beszélt, hogy elsüllyedt a Costa hajóstársaság egyik hajója. Szóval az oktatáson arról volt szó, hogy mit csináljunk és mit ne, hogy ez velünk ne fordulhasson elő. Ez 4-ig tartott, utána a szobatársammal elmentünk a Magic Kingdom-ba (ez a leglátogatottabb park). Hát mit mondjak? Fantasztikus volt!!! Ott volt Hamupipőke kastélya ÉLETNAGYSÁGBAN!! Meg minden meg volt építve… Micimackó háza, a Karib tenger kalózainak egy helyszíne, stb. És persze itt is volt felvonulás, ha lehet még jobb is, mint az előző napi!! Kb. csak két órát mászkáltunk itt, haza kellett menünk, mert másnap reggel 5-kor indult a buszunk Port Canaveral-ba (a Disney Dream ebből a kikötőből indul).

3 Response to "Orlando, Disney Land"

Felfedező Says:

Roni drágám! Sajnálom, hogy nem tudtunk elbúcsúzni az indulásod előtt, itt államvizsga-para van ezerrel (szombaton van a nagy nap). Nagyon vigyázz magadra, a blogodat naponta látogatom majd, és ígérd meg, hogy küldesz képeslapot :) Küldök jó energiákat, hogy csak szuper dolgok történjenek veled, aztán a kapitánynak üzenem, hogy ne fellengzősködjön, mint az olasz partoknál lévő kollégája!

Várom a további bejegyzéseket, a dagi pasin, aki melléd ült, röhögtem. Ilyen is csak veled történhet! :)) Légy jó, kislányom! :))

Willy Wonka Says:

Köszi Réka, ari vagy. Drukkolok neked holnap. Írd le a pontos címed!! Pusziiii

anyabanya Says:

Cicus itt nagyon veled lettem volna.A kastély képen is fantasztikus hát még a játékok.Gusztival taliztál? Ja és kuka vagy morgó? Megnézném őket.puszi