Utazós nap

Bejegyezte: Willy Wonka , 2012. január 19., csütörtök 0:29


Január 11-én reggel 7-kor indult a gépem Ferihegyrő Frankrurtba. Két idegen ember között ültem, amit utálok, mert akkor semerre se lehet dőlni. De végül is sikerült végig aludnom az utat vigyázz ülésben, egyik szomszédomra se dőltem rá J
A Frankfurti repülőtér óriási!! Több mint fél óra volt, míg a repülőről eljutottam oda, ahol az Orlandói gépre kellett felszállni. De nem kellett sietnem, mert volt öt órám a csatlakozásig. Szerencsére volt ingyen internet, úgyhogy gyorsan eltelt az idő. A váróban kiszúrtam egy irtó kövér srácot, mondtam is Patriknak msn-en, hogy ilyet még nem láttam. Komolyan, szegény hatalmas volt! Keresztül feküdt pár széken, úgy aludt az oldalán, de így is magasabb volt, mint én állva. És a horkolása betöltötte a Frankfurti repteret! A gépen a legutolsó sorba szólt a jegyem, közvetlen a fal mellé. A másik oldalamon csak egy szék. Na találjátok ki, hogy kinek a jegye szólt oda??? Igen. Az övé. A dagié. De meg se lepődtem. Velem mindig ilyen dolgok történnek. Tök kínos helyzet volt. Gondolom neki is, hogy a közös karfánkra lógott a hája, meg nekem is, mert nem tudtam, hogy most erre, hogy reagáljak. Kb. fél helyem maradt, de beletörődtem. Inkább sajnáltam szegényt. Viszont a légi kísérők hamar felismerték a helyzet súlyosságát, és odajöttek hozzám, hogy nyugodtan átülhetek máshova, ha szeretnék. De másol megint csak olyan hely volt, ami két idegen ember közé szólt, meg nem akartam a dagit se megbántani, úgyhogy mondtam neki, hogy nem bánja-e, ha maradok. Biztos félreértett, és azt hitte, hogy úgy értem, hogy ő üljön el máshova, mert nyomban helyet cserélt egy fiatal fiúval, aki mellett nem ült senki, így végül mindenki elfért. Csak utána én egy fél órát azon töprengtem, hogy most vajon megbántottam-e. Na mindegy.
A repülőút író hosszú és unalmas volt, meg kezdtem felfogni, hogy milyen nagy fába is vágtam a kis fejszécskémet és eléggé kétségbeestem. Úgy is mondhatnám, hogy: ,,Olyan bazi szar kedvem lett, mint egy hintalónak.” :D Azon gondolkoztam, hogy miután leszálltunk egyből visszaforduljak, vagy mi legyen? Végül nem fordultam vissza, de lehet, hogy csak azért, mert a leszállás után több mint két órát álltam sorba azért, hogy beléphessek az Egyesült Államokba, és nem akartam, hogy kárba vesszen az a két óra. Vagy azért, mert olyan álmos voltam már addigra, hogy közelebbinek tűnt elmenni a hotelig, mint hazamenni. Áh, csak viccelek. Az igazság az, hogy miután leszálltuk, volt mit csinálnom és így nem gondolkoztam a hazamenésen. Betereltek egy emberekkel tömött szobába, ott is tovább kellett várakoznom (azt hiszem ellenőrizték, hogy tényleg várnak-e a hajóról). Aztán mehettem összeszedni a csomagomat és megkeresni a buszt, ami elvitt a hotelig. (Itt már más Disney-sek is voltak rajtam kívül.) A buszra is egy csomót kellett várni, aztán utaztunk majdnem egy órát, és mikor végre megérkeztünk, kiderült, hogy mégsem abban a hotelben leszünk, ezért jött még egy busz, aminek végül sikerült elvinnie minket a jó helyre. Disney Land egyik hoteljében, az All Star Movies Resort-ben volt a szállásunk. Kettesével kaptunk szobákat, engem egy svéd lánnyal osztottak be (Cecilia, pincérnő, egy évvel fiatalabb nálam). Nagyon szép szobánk volt, 2 hatalmas ággyal, és természetesen minden Disney-s. Mivel nagyon álmosak voltunk (kb 24 órája voltuk talpon, és másnap fél 6-kor kellett kelnünk), kevés beszélgetés után el is aludtunk.

3 Response to "Utazós nap"

Oláh Anikó Says:

Miért nem látjuk a hosszú megjegyzéseket, kommenteket, pedig nagyon együtt éreztünk veled!
Én is olyan kövér nő mellett utaztam, hogy toldó kellet az övhöz, nem ért át rajta... Aztán elaludt, és lőttek a pisilési lehetőségnek, mert nem lehetett mellőle kimászni. Nagyon örülök, hogy már jobban vagy, így anyud is jobban viseli a távolléted!
Puszi Anikó

Oláh Anikó Says:
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
anyabanya Says:

Roncsikám ezekről mi nem tudtunk most már értjük a telefonhivást. Jól döntöttél. Szeretlek

Megjegyzés küldése